הזמנת פוליגרף עד הבית נועדה כדי לאפשר למי שאיננו יכול או שלא מעוניין להיבדק במכון פוליגרף – לעבור את הבדיקה בכל זאת.

באופן הבדיקה הזה ישנם יתרונות רבים אך גם חסרונות שחשוב להכיר, על מנת לקבל החלטה מושכלת בנוגע למיקום בדיקת הפוליגרף והאופציה ששיטה זו עלולה להטות את התוצאות.

לאילו אנשים מתאים להיבדק בפוליגרף בביתם? למה כדאי או לא כדאי להיבדק בבית וכיצד מתכוננים לבדיקת פוליגרף ביתית? מיד נציג בפניכם את כל התשובות.

 

פוליגרף עד הבית – בדיקה במכונת אמת בבית הלקוח

✔️ בדיקת פוליגרף ביתית לזוגות, לגילוי בגידה ובירורים שונים

✔️ פוליגרף עד לבית העסק – למנהלים, מועמדים ולעובדים

✔️ בדיקת פוליגרף מקצועית שמגיעה הביתה בפריסה ארצית!

✔️ להצעות מחיר ממכוני פוליגרף באזור מגוריכם >>

צרו איתנו קשר בטלפון: 055-9704269

 

פוליגרף עד הבית
בדיקת פוליגרף עד הבית במיקום שנתון לבחירת הלקוח

 

 

בדיקת פוליגרף עד הבית – למי השירות מיועד?

להיבדק בפוליגרף, או כפי שלפעמים מכנים אותו – "מכונת אמת", זוהי חוויה מלחיצה למדי שכרוכה בלא מעט חששות, גם אם הנבדק הינו דובר אמת לאמיתה ובטוח לחלוטין בתשובות שהוא עומד לתת במעמד הבדיקה.

במקרים מסוימים, ישנם נבדקים שעצם עריכת הבדיקה במכון ייעודי לבדיקות פוליגרף כה מפחידה אותם, עד כדי כך שהם מעדיפים לעבור אותה בסביבה המוכרת והנוחה להם, כלומר במקום מגוריהם או בבית העסק שלהם –

ורק שלא ייאלצו לעשות זאת במקום זר.

אלו הם מקרים פחות נפוצים, אמנם, אך בדיקת פוליגרף ביתית היא בהחלט תהליך שכיח יחסית, כאשר מרבית בדיקות הפוליגרף שנערכות בבית הלקוח – נעשות באופן הזה בשל הכרח כלשהוא, כגון נכות או מחלה של הנבדק,

או מסיבות אחרות שמונעות ממנו לצאת ולהיבדק במכון פוליגרף, למשל היותו נתון במעצר בית.

ישנם מצבים שבהם הנבדק אינו חרד מן הבדיקה ואין כל מניעה שהוא ייצא מביתו, אך בכל זאת הוא מזמין את השירות של בדיקה במכונת אמת עד הבית, לרוב מסיבות של שמירה על פרטיות, כאשר מדובר על בירורים בנושאים אישיים ביותר.

 

למה כדאי להיבדק בפוליגרף בבית?

אין ספק כי עבור אנשים שמתמודדים עם חרדה אמיתית ממכונת אמת או מהפרעת חרדה קלאסית של ממש, להזמנת שירות של פוליגרף עד הבית יש יתרון עצום והוא עצם האפשרות לערוך את הבדיקה. מבחינתם, ישנם יתרונות של בדיקת פוליגרף עד הבית שעולים על החסרונות – ועבורם זוהי הדרך היחידה לעבור את הבדיקה הזו.

בנוסף, כשמדובר באנשים שאינם יכולים פיזית לצאת מהבית, מכל סיבה שהיא, בדיקות פוליגרף עד הבית הן האופציה המעשית היחידה לערוך את הבירור הזה, שיש להניח כי הוא חשוב במיוחד עבורם.

עם זאת, יש לזכור כי מכונים מקצועיים שבהם נערכות בדיקות פוליגרף בנויים ומעוצבים באופן המאפשר לבדוק את האנשים בצורה אובייקטיבית ואופטימלית, הן מבחינת הנבדקים עצמם והם מבחינת הבודקים, כמו גם מסיבות אחרות, לכן כאשר ניתן לבחור בין הגעה למכון פוליגרף לבין הזמנת השירות עד הבית, חשוב להבין את ההשלכות של פוליגרף שמגיע הביתה וגם את חסרונותיו.

 

בדיקות פוליגרף בבית הלקוח – החסרונות

חשוב להכיר את האופן שבו בדיקה במכונת אמת עלולה להיות מוטה בקלות יחסית, כאשר היא מתבצעת במקום שאיננו נייטרלי, כלומר בבית הלקוח או במקום אחר שניתן לבחירתו ואיננו מכון הפוליגרף עצמו.

ישנן כמה השפעות שליליות, משמע שעלולות להשפיע על תוצאת גלאי השקר, שכדאי לקחת בחשבון, ביניהן:

#1 נינוחות יתר של הנבדק – כאשר הנבדק חש יותר מדי בנוח בבית שלו ואינו מוטרד כלל ממעמד הבדיקה, העירנות הפיזית הבלתי נשלטת שלו עלולה להיפגם ולהשפיע על המדדים השונים, למשל הזעה, מוליכות, מהירות הדופק וכדומה.

#2 הפרעות מבחוץ – גם אם בבית הלקוח עצמו תנאי הבדיקה מיטביים לכאורה, ייתכנו הפרעות של רעש בסביבת הבית, שישבשו את מהלך הבדיקה.

#3 חוסר נוחות של הבודק – כאשר בודק מגיע לבית הלקוח על מנת לערוך בדיקת פוליגרף, חשוב שגם לו יהיה את התנאים הפיזיים הנכונים למעמד זה, לכן האמצעים הקיימים בבית הלקוח, במידה שהם אינם נוחים לבודק או שאינם מיטביים עבור הבדיקה – אם זה שולחן נמוך או גבוה מדי, כיסא מתנדנד וכדומה – יכולים להטות את התוצאה.

#4 שמירה על סודיות – בתנאים ביתיים, כמו גם בבית העסק של הלקוח ובמקומות אחרים שאינם מכון פוליגרף מקצועי, קשה יותר לשמור על הדיסקרטיות של הבדיקה ולמנוע דליפה של מידע החוצה.

כדאי לדעת, שכאשר המכון שמטעמו נשלח הבודק לבית הלקוח על מנת לערוך את בדיקת הפוליגרף הביתית הינו מקצועי ואיכותי, יינתן ייעוץ מקדים בנוגע לתנאי הבדיקה הנאותים הנדרשים וההשפעה של הסביבה על תוצאות הבדיקה תהיה מינימלית.

 

פוליגרף עד הבית
כדאי להכיר את האופן שבו בדיקת פוליגרף עד הבית במקום במכון – עלולה להשפיע על תוצאות הבדיקה

 

מחיר פוליגרף עד הבית – כמה זה עולה?

המחירים של בדיקות פוליגרף מושפעים מגורמים שונים, ביניהם כמות הבדיקות המוזמנת – במקרה של בדיקות המיועדות לארגונים או חברות גדולות, סוג הבדיקה ואורכה הצפוי וגורמים נוספים.

מחיר של פוליגרף שמגיע עד לבית הלקוח יכול להיות יקר יותר מאשר במכון ייעודי, לכן חשוב להבין כי כשבוחנים מי זקוק לבדיקת פוליגרף עד הבית והאם השירות באמת יסייע לו, יש לזכור כי מזמין הבדיקה יצטרך לעמוד בעלויות גבוהות הרבה יותר, לעומת אילו היה ניגש למכון פוליגרף. המסקנה היא שכאשר קיימת ברירה – כדאי לשקול היטב האם להזמין את השירות הביתי הזה, או שלא.

הנה טבלה המרכזת את המחירים הבסיסיים של בדיקות פוליגרף מסוגים שונים – תוספת ההגעה עד לבית הלקוח עשויה להשתנות, בהתאם למועד הבדיקה, שעת הבדיקה וגורמים נוספים:

בדיקת פוליגרף עד הבית – מחירים עלויות פוליגרף עד הבית – לפני תוספת של שירות ביתי
עלות בדיקת פוליגרף ביתית למועמד חדש לעבודה החל מ- 800 ₪
מחיר בדיקת פוליגרף לזוגות (בדיקה קצרה) שנערכת בבית החל מ- 800 ₪
עלות בדיקת פוליגרף פרטית עד הבית (עד 45 דקות) החל מ- 800 ₪
מחיר בדיקת פוליגרף עד בית הלקוח – שאלון מובנה החל מ- 800 ₪
עלות בדיקת פוליגרף ארוכה עם שאלון מורכב (מעל שעה) החל מ- 1000 ₪

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים בדיקת פוליגרף ביתית?

למי מתאימה בדיקת פוליגרף עד הבית? בעיקר לאנשים שבאמת צריכים את השירות היעיל הזה ושאינם מסוגלים להגיע למכון הפוליגרף עצמו. אנחנו בפוליגרף פרו נשמח להפנות אתכם להזמנת שירות של בדיקת פוליגרף בבית העסק שלכם, בביתכם או במקום אחר שנוח עבורכם, במחירים נוחים.

אנו מבטיחים שהבדיקה תיערך על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ובעלי ניסיון, שערוכים לבדיקות מהסוג הזה ושיוכלו לייעץ לכם לצורך הכנה מיטבית של החדר שבו תיערך הבדיקה עצמה. התקשרו עוד היום אלינו לפוליגרף פרו ותקבלו את כל המידע הדרוש לכם.

 

פוליגרף לפי יישוב: תל אביב, ירושלים, ראשון לציון, רמת גן