אם אתם מחפשים מכון לבדיקת פוליגרף בירושלים, הגעתם למקום הנכון. באתר פוליגרף פרו תוכלו להשאיר פרטים ולקבל הצעות מחיר ממכוני פוליגרף מובילים בכל אזור ירושלים והסביבה. אילו סוגי בדיקות עושים במכון פוליגרף בירושלים ומדוע חשוב כי תבחרו במכון מקצועי ומנוסה ביותר? מתחילים.

 

איתור מכון פוליגרף בירושלים בקלות

✔️ בדיקת פוליגרף בירושלים במכון מקצועי קרוב לבית, סודיות מובטחת

✔️ פוליגרף באזור ירושלים – בדיקה פרטית, לזוגות, לביטוח ועוד

✔️ בדיקות פוליגרף לעובדים בירושלים ולמועמדים חדשים לעבודה

✔️ להצעת מחיר לבדיקה במכון פוליגרף בירושלים >>

צרו איתנו קשר בטלפון 055-9704269

 

פוליגרף בירושלים
פוליגרף בירושלים והסביבה – כל סוגי בדיקות הפוליגרף כולל בדיקות פרטיות עד הבית

 

 

בדיקת פוליגרף בירושלים – מה חשוב לדעת?

לפני שנרחיב בפניכם לגבי איפה אפשר לעשות פוליגרף באזור ירושלים, חשוב כי תבינו מהי בכלל בדיקת פוליגרף ומהי כוללת בדיוק? ובכן, בדיקת פוליגרף נועדה לגלות באחוזים גבוהים מאוד האם אדם דובר שקר או דובר אמת. מכשיר הפוליגרף עוקב אחר שינוי מדדים פיזיולוגיים שאינם ניתנים לשליטתנו (כמו הזעה, לחץ דם, קצב לב), כאשר דפוס מסוים של שינויים מצביע על דברי שקר.

מה עוד עליכם לדעת לפני שתחפשו מכון עבור ביצוע בדיקת פוליגרף בירושלים?

#1 סוג השאלות – בבדיקה במכונת אמת לא נשאלות רק השאלות הרלבנטיות אלא גם שאלות נוספות, שמהוות את קו הבסיס להשוואה. הן כוללות שאלות כלליות כמו מה השם שלך? מהו גילך? האם יש לך ילדים וכו'.

בנוסף, נשאלות  גם לא מעט שאלות מלחיצות שגורמות לכל אחד תחושת אי נוחות.

#2 אין שאלות בהפתעה – מכון פוליגרף בירושלים מקצועי ואמין חייב להציג מראש בפני הנבדק את השאלות שיישאלו בבדיקה. כלומר, אסור להפתיע את הנבדק עם שאלות שלא נקבעו מראש, אחרת, הבדיקה עלולה להיפסל.

#3 לא באמת ניתן לעבוד על מכשיר הפוליגרף – ישנן טענות שנבדקים כאלו ואחרים הצליחו לרמות את הפוליגרף, אך לרוב מדובר בבדיה.

שתיית אלכוהול, תרופות מסוימות או גרימת כאב על ידי מסמר בנעל לא ממש יעזרו לעבור בדיקת פוליגרף בהצלחה כאשר משקרים ובודק מיומן מייד יעלה על כך.

 

באילו מקרים עולה הצורך לפנות אל מכון לבדיקות פוליגרף בירושלים?

הפנייה אל מכון לבדיקות פוליגרף בירושלים יכולה לעלות במגוון רחב של מקרים שבהם חשוב מאוד לדעת האם אדם דובר אמת. הנה כמה דוגמאות לכך:

✔️ קבלה לעבודה – ישנם בעלי עסקים וחברות בירושלים, שנוהגים לשלוח את המועמדים לעבודה אל מכון לבדיקות פוליגרף ובכך נמנעים מהעסקת עובדים בעייתיים או מרגלים תעשייתיים. מעוניינים לבצע בדיקת פוליגרף לעובד? צרו קשר.

✔️ שגרת עבודה – הפנייה אל מכון פוליגרף בירושלים הכרחית לעיתים גם כחלק משגרת העבודה, כאשר מדובר באנשים בעלי בתפקידים רגישים או כאשר ישנו מקרה מיוחד הדורש תחקיר.

✔️ שימוע – עובדים שנחשדים במעשה מרמה, הטרדה מינית או אי סדרים אחרים יכולים להוכיח את חפותם באמצעות הצגת תוצאות בדיקת פוליגרף שעברו.

✔️ תביעות ביטוח – חברות ביטוח יכולות להציע למבוטח לעבור בדיקת פוליגרף באיזור ירושלים אם זהו מקום מגוריו, כאשר לעיתים הדבר עשוי לנבוע דווקא מיוזמה של המבוטח התובע עצמו.

✔️ זוגיות – בדיקת פוליגרף היא דבר שניתן לבצע גם כבדיקה לזוגות שנמצאים במערכת יחסים, לשם בירור של מעשה בגידה, הסתרת נכסים או כל סוגיה שחשובה עבור שני בני הזוג.

גם חשודים במעשים פליליים פונים לא אחת אל מכון פוליגרף על מנת להוכיח את חפותם ולמרות שהדבר אינו יכול להוות ראיה משפטית, הרי שהשופט רשאי להתייחס לכך כחלק משיקול דעתו בתהליך קבלת ההחלטות שלו.

 

פוליגרף בירושלים
במכון פוליגרף בירושלים ניתן לעבור גם בדיקות לצורך איתור מועמדים מתאימים למקומות עבודה

 

איפה עושים פוליגרף באזור ירושלים?

מקובל לחשוב שפוליגרף עושים אך ורק במשרדים של מכוני פוליגרף, אך האמת היא שניתן גם אחרת. אז איפה עושים פוליגרף באזור ירושלים מלבד במשרדי המכונים?

התשובה היא, היכן שרק רוצים. ניתן לערוך בדיקת פוליגרף בתוך הבית באזור הנוחות שלכם, לערוך בדיקה במשרד הביתי או אפילו להיבדק בפוליגרף במקום העבודה שלכם.

כיצד הדבר מתאפשר? בזכות כך שכיום אין זו בעיה למצוא מכון פוליגרף בירושלים והסביבה אשר מחזיק במכשירי פוליגרף ניידים, אותם ניתן להביא לכל מקום, כשכל מה שצריך הוא למעשה חדר שקט, מאוורר ונעים על מנת שהבדיקה תצא לפועל.

 

כמה עולה בדיקת פוליגרף בירושלים? מחירים:

מחיר בדיקת פוליגרף בירושלים ובכלל בישראל נקבע על פי מורכבות הבדיקה, מיקום הבדיקה (האם היא נערכת במכון הפוליגרף עצמו או בבית הלקוח או במקום העבודה שלו) ובמספר הבדיקות שרוצים להזמין מראש. לצפייה במחירון פוליגרף.

אם אתם רוצים למצוא מכון פוליגרף בירושלים במחיר נוח – צרו איתנו קשר ותוכלו לקבל הצעות מחיר ממכונים מובילים באזור.