אם אתם מחפשים מכון שמתמחה בביצוע בדיקות פוליגרף ברמת גן, הגעתם למקום הנכון.

 

מכון פוליגרף ברמת גן – דיוק ומקצועיות!

✔️ בדיקת פוליגרף ברמת גן והסביבה במכון מקצועי

✔️ פוליגרף לצרכי עבודה, בדיקה פרטית, ביטוח ועוד

✔️ בדיקות פוליגרף לגילוי בגידה – פוליגרף לזוגות

✔️ להצעת מחיר לבדיקה במכון פוליגרף ברמת גן >>

חייגו לטלפון: 055-9704269

 

פוליגרף ברמת גן
בדיקות פוליגרף ברמת גן – המכונים המומלצים לבדיקת פוליגרף מכל הסוגים

 

 

פוליגרף ברמת גן – מתי הדבר נדרש?

אינספור בדיקות פוליגרף מבוצעות מדי יום ומוזמנות על ידי לקוחות שפשוט רוצים לדעת את האמת לאמיתה.

ניתן לחשוב על סיטואציות רבות בחיים שבהן הייתם רוצים לדעת את האמת על מקרה או אדם מסוים, אך ברור שלא על כל קונפליקט או חשד פונים לביצוע בדיקת פוליגרף ברמת גן.

קיימות כמה סוגי בדיקות במכון פוליגרף הקשורים בנושאים שונים ושהביצוע שלהן נחשב ליותר שכיח:

#1 זוגיות – בני זוג יכולים להסכים לעבור בדיקת פוליגרף לגילוי בגידות, הסתרת כספים וכו', בין אם במסגרת הליך גירושין ובין אם בשגרת הזוגיות שלהם.

#2 ביטוח – חברת הביטוח יכולה לבקש (אך לא לכפות) על מבוטח לעבור בדיקת פוליגרף לאימות נסיבות התביעה שלו.

#3 קבלה לעבודה – מעסיקים רבים מעוניינים שהמועמדים הסופיים למשרה יעברו בדיקת פוליגרף, מה שיעזור להם להימנע מהעסקת עובדים בעייתיים שמשתמשים בסמים, גנבו ממעסיקים קודמים, ריגול תעשייתי וכו'.

#4 בדיקות שגרתיות בעבודה – במקומות עבודה רבים פונים אל מכוני פוליגרף ברמת גן לשם ביצוע בדיקות שיהוו גורם הרתעתי ובעיקר במשרות רגישות.

 

גם במהלך דין משמעתי עשוי מעסיק או עובד לבקש לעבור בדיקת פוליגרף על מנת להוכיח חפות/אשמה. על אף החשיבות הרבה המיוחסת לבדיקות פוליגרף תעסוקתיות, יש לציין ולזכור כי פוליגרף אינו משמש כראייה במשפט הפלילי.

מסיבה זו, התוצאות של בדיקה שכזאת אינן מיועדות להביא להכרעה בכל מה שקשור באישומים פליליים – למרות שפעמים רבות נאשמים כן מבצעים את הבדיקה מיוזמתם, על מנת להשפיע על השופטים בדרך זו או אחרת.

 

מכון פוליגרף ברמת גן
בדיקת פוליגרף ברמת גן למועמדים חדשים לעבודה – מומלץ לעשות רק במכונים מקצועיים ואיכותיים

 

איפה עושים בדיקת פוליגרף ברמת גן?

חדר אפלולי, עשן סיגריות ובודק קשוח שמפתיע את הנבדק בשאלות – אלו הם המיתוסים המיוחסים לבדיקות פוליגרף שמקורן מסדרות וסרטים – אך האמת רחוקה מכך.

כאשר מבצעים בדיקת פוליגרף פרטית ברמת גן או בכל מקום אחר, הדבר צריך להתבצע בסביבה כמה שיותר סטרילית, כאשר אף אחד לא מעשן והשאלות ידועות מראש לנבדק.

אז איפה עושים פוליגרף באזור רמת גן בצורה שתעמוד בכל הדרישות הללו? ובכן, הבדיקה יכולה להיערך בכל אחד מהמקומות הבאים:

✔️ מכון לבדיקות פוליגרף ברמת גן – במקרה זה הבדיקה נערכת במכון עצמו. כלומר, יש להגיע אליו באופן עצמאי. מומלץ להקדים על מנת שלא להגיע לחוצים ודחוקים בזמן לבדיקה.

✔️ בדיקה במקום העבודה – במקרה זה הבדיקה נערכת בחדר מתאים במקום העבודה, עבור עובדים קיימים או מועמדים פוטנציאליים.

✔️ פוליגרף עד הבית – אפשרות זו מיועדת עבור מי שאינו יכול לצאת מביתו ולהגיע למכון (למשל, אנשים עם נכות) או מי שפשוט מעדיף לעבור בדיקת פוליגרף בבית, בנוחות מירבית ובדיסקרטיות.

 

מחיר בדיקת פוליגרף ברמת גן

ישנם מספר גורמים שמשפיעים על גובה העלויות של ביצוע בדיקת פוליגרף בעיר ר"ג – המוניטין ורמת המקצועיות של המכון, מיקום הבדיקה (ביצוע הבדיקה מחוץ למכון יהיה בדרך כלל יקר יותר) וכמו כן מורכבות הבדיקה.

בדיקות שגרתיות הינן זולות יותר (למשל, מיון עובדים לפני העסקה), לעומת בדיקות פרטניות שדורשות התכוננות ארוכה יותר של הבודק, כגון בדיקת פוליגרף לזוגות לגילוי בגידה, מה שמייקר את המחיר.

לפרטים נוספים – מוזמנים ליצור איתנו קשר.