בדיקת פוליגרף הפכה במרוצת השנים להיות הליך די נפוץ במישורים רבים בחיינו, מה שגורם לרבים לצורך לחפש מכון פוליגרף בתל אביב והמרכז לעבור בו את הבדיקה.

אילו סוגי בדיקות עושים במכון פוליגרף בתל אביב והמרכז, כיצד הבדיקה מתבצעת בדיוק, איפה אפשר למצוא מכון מקצועי ואיכותי באזור תל אביב והמרכז ומהן העלויות בתחום? ריכזנו עבורכם את כל התשובות.

 

איתור מכון פוליגרף בתל אביב ובמרכז בקלות

✔️ בדיקה במכונת אמת במכון שקרוב אליכם – מכון מקצועי לפוליגרף

✔️ בדיקת פוליגרף בת"א ואזור המרכז – גם לזוגות לגילוי בגידה

✔️ בדיקות פוליגרף בתל אביב למועמדים חדשים לעבודה

✔️ להצעת מחיר לבדיקה במכון פוליגרף בתל אביב >>

צרו איתנו קשר בטלפון 055-9704269

 

מכון פוליגרף בתל אביב והמרכז
בדיקה במכונת אמת מכל הסוגים במכון פוליגרף בתל אביב והמרכז

 

 

מכון פוליגרף בתל אביב והמרכז – מתי נדרש?

מכשיר הפוליגרף מסוגל לעלות על שינויים פסיכו-פיזיולוגיים כתגובה לאמירת דבר שקר, לכן הוא מהווה למעשה את הדרך האובייקטיבית היחידה להבדיל בין שקרים לאמיתות באמינות מאוד גבוהה.

הנבדק מחובר אל המכשיר אשר בודק את שינויי המדדים אצלו בעת מענה על שאלות שונות, והבוחן יודע לאבחן את הגרפים עם הנתונים שהמכשיר פולט ולקבוע האם הנבדק דיבר אמת או שקר.

האמינות של בדיקת פוליגרף אשר מבוצעת על ידי מכון לבדיקות פוליגרף בתל אביב והמרכז מקצועי ובעל מוניטין עולה על 90% ולכן מדובר בבדיקה שיכולה לעלות על שקרים ואמיתות בצורה יעילה ביותר.

ישנם מספר מקרים בהם פנייה אל מכון פוליגרף בתל אביב והמרכז נדרשת:

#1 יחסי זוגיות – בעיקר בכל מה שקשור לבגידות אך לא רק. בני זוג יכולים לבצע את בדיקת הפוליגרף בעת הצורך ובכך לגלות את האמת על הצד השני. השאלות שנשאלות במסגרת בדיקה כזאת יבחנו האם הייתה בגידה, מתי היא התרחשה, האם בן הזוג מבריח נכסים, באיזה היקף ועוד.

ישנם זוגות אשר פונים אל מכון לבדיקות פוליגרף בתל אביב גם באופן קבוע, כחלק בלתי נפרד מהקשר ביניהם.

#2 ענייני עבודה – ארגונים רבים משתמשים בבדיקת פוליגרף כהליך חובה בעת קבלה לעבודה. הבדיקה יכולה לעלות על עובדים שהעסקתם אינה רצויה בארגון (למשל, בעלי עבר פלילי, משתמשים בסמים, מרגלים תעשייתיים ועוד).

במקרים אחרים בדיקות הפוליגרף מבוצעות בשגרה לעובדים שכבר מועסקים בארגון או כאשר מתגלה קונפליקט שאותו ניתן לפתור, בין היתר, באמצעות גילוי האמת (למשל, חשד לגניבה או אי סדרים אחרים בעבודה).

#3 תביעות ביטוח – גם חברות הביטוח יכולות לבקש ממבוטחים שלהן לעבור בדיקות פוליגרף בכדי לבדוק את טענתם בתהליך תביעה.

כמו כן, מבוטחים יכולים להציע בעצמם לעבור בדיקת פוליגרף ולצרף את הממצאים למסמכי התביעה.

#4 משפט פלילי – אמנם בדיקת פוליגרף אינה קבילה בכל מה שקשור להליכים פליליים, אך נאשמים רבים בוחרים בכל זאת לעבור בדיקת פוליגרף באמצעות מכון פוליגרף במרכז או בכל אזור אחר.

הכוונה של אנשים כאלה שעברו בדיקת פוליגרף בהצלחה מבחינתם, היא להציג אותה בעת הדיונים בבית המשפט, בתקווה שהדבר יטה את הכף לטובתם בעיני השופטים.

 

מכון פוליגרף בתל אביב והמרכז
במכון פוליגרף בתל אביב והמרכז ניתן לבצע גם בדיקות לזוגות לגילוי בגידה, בין אם מדובר בבדיקה לבן הזוג או לבת הזוג

 

בדיקות פוליגרף באזור המרכז – איפה אפשר לעשות?

אז איפה אפשר לעשות פוליגרף באזור תל אביב והמרכז? מאחר וישנם נותני שירות רבים באזור, מומלץ מאוד לבצע את החיפוש בצורה מושכלת עם פוליגרף פרו.

תוכלו לבחור מכון פוליגרף בתל אביב והמרכז שמתמחה בסוג הבדיקה שעומדת על הפרק ושגם מתאים לתקציב שלכם.

באתר שלנו מצוינים אך ורק מכוני בדיקות פוליגרף באזור המרכז שנמצאו כמקצועיים ובעלי מוניטין על ידי לקוחות עבר.

תוכלו לקבל מהם הצעות מחיר, לבצע השוואה מחירים ולבחור את המכון שהכי מתאים לצרכים ולתקציב שלכם.

 

מכון פוליגרף בתל אביב – כמה הוא אמור לעלות לכם?

כאשר מחפשים מכון פוליגרף במרכז הארץ בכלל ובתל אביב יפו בפרט כדאי לבצע סקר שוק מעמיק, שכן קיימים הבדלי מחירים בין המכונים השונים וגם בין סוגי בדיקות הפוליגרף.

הנה הקריטריונים אשר על פיהם נקבע מחיר בדיקת פוליגרף בתל אביב ואזור המרכז:

✔️ מורכבות הבדיקה – ככל שהבדיקה יותר מותאמת אישית לנבדק הספציפי, כך המחיר שלה מתייקר. לדוגמא, קיים הבדל בין עלות של בדיקה שגרתית לקבלה לעבודה שמבוצעת לכל המועמדים לבין בדיקה למואשם בפלילים שנתפרת במיוחד עבורו מבחינת השאלות שישאלו בה.

✔️ מיקום הבדיקה והמכון – קריטריון זה מתחלק לשניים: מיקום המכון, שכן בדיקת פוליגרף בתל אביב בדרך כלל תהיה יקרה יותר מאשר אצל מכון הממוקם בעיר אחרת.

מעבר לזה, במידה ורוצים לעבור את הבדיקה בבית או במשרד ולא במכון עצמו, מחיר הבדיקה צפוי להתייקר.

כמובן שגם למוניטין המקצועי של המכון, השפעה רבה על המחיר של בדיקת פוליגרף באזור המרכז. כאמור, באתר פוליגרף פרו תוכלו לאתר מכון פוליגרף בפריסה ארצית, תוך התמקדות באזור בארץ שבו תרצו לעבור את הבדיקה.

פוליגרף פרו – מכון פוליגרף במרכז. ליצירת קשר: 055-9704269